enfotbollsblogg

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Elin Johansson - 19 februari 2010 14:30

det började med att man satt 6 timmar i en bil påväg upp... tråkigt!!! men det kändes som att det gick ganska fort iaf:)

när vi kom upp hann vi bara packa upp för sen skulle vi sova.. alla va helt slut efter resan:)


dag 1:  jag och pappa åkte skidor medans Ida och Mamma tog en promenad för Ida hade ont i halsen.. åkte dock bara 6 kilometer men det är lite iaf:)

efter vi har åkt skidor brukar vi alltid gå och shoppa men det va söndag och inga affärer öppna :( en aning tråkigt!!

men det var ju alla hjärtans dag också! vilket inte var den roligaste...:/ fick inte direkt svar på det jag ville :'( menmen.. vad gör man?


dag 2:  idag försökte Ida åka skidor och det gick ganska bra men vi var trötta.. vi åkte iaf 8 kilometer:) efter var det shopping som stod på schemat och det började bra!! det fanns massa fina grejor i affärerna som man ville ha!! önskar att jag vore miljonär!!


dag 3:  nä jag orkar inte berätta allt! XD haha ni får helt enkelt klara er XD jag hade iaf det underbart! :D



pusshejj  

Presentation


Elin Johansson heter jag och jag ÄLSKAR fotboll över allt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards