enfotbollsblogg

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

musikprogram...

Av Elin Johansson - 20 februari 2010 15:04

sitter och försöker knåpa ihop ett musikprogram... men det går inte så mycket framåt om man säger så ;) haha xD


snart kommer mormor och morfar hit på fika och vi har en hel prinsesstårta,en vaniljkrans och lite småkakor!! mums!! tur att man har en syster jobbar på konditoriet i vårgårda!! :D  haha xD   



pusshejj  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Johansson - 31 mars 2010 15:27

idag ska jag spela svenska cupen!!! ahhhhhhhh!!!     vi möter lerum och nu ska jag sova lite så jag blir riktigt laddad! :D      nu gäller det :)   pusshejj   ...

Av Elin Johansson - 23 mars 2010 19:22


som det står blir det ingen träning för jag har sjukkkT ont i huvudet :/  så det blir sova tidigt idag för måste vara frisk imorgon för då är det nationella proven i engelska.. uppsats :/ inte kul!!!! men jaja det ä la bara och köra på :)      ...

Av Elin Johansson - 15 mars 2010 19:43

idag gjorde jag mitt kemiprov och det gick ganska bra faktiskt:) failade på några frågor men jag blir nog godkänd iaf :D   nu drar jag på träning:) (go träningstid, 20.30-22.00!!) jaja det får man stå ut med :/ snart får vi ju kanske gå ut!! om e...

Av Elin Johansson - 14 mars 2010 18:45

nu är jag hemma efter ett stort äventyr xD minst sagt:) det var jätteroligt men det är ändå skönt att vara hemma :D kommer nog skriva om lägret imorgn eller.. ahh när jag har tid för nu är jag så trött så jag dör.. ska typ äta glass,kolla på WIPEOUT ...

Av Elin Johansson - 11 mars 2010 16:22

i helgen ska jag på TRÄNINGSLÄGER!!!! :D:D GAAHHH vad kul det ska bli!!!!!! :D hahah lite många utropstecken eller vad;) haahaha:)   hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha!! :D ...

Presentation


Elin Johansson heter jag och jag ÄLSKAR fotboll över allt annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards